Krajský
soud v Brně
sp.
zn. 22
A 70/2016
Věc:
Reakce
na výzvu soudu ze dne 7.12. 2016 a námitky k rozhodnutí KÚ
Olomouckého kraje a návrh na vyloučení soudkyně soudící 22
A 70/2016
pro vědomě nezákonné rozhodnutí – kárný podnět na zcela
nevhodné chování, kdy soudkyně dělá, že neumí český jazyk a
lze očekávat s titulem JUDr. mentální způsobilost
Žalobce:
Dušan
Dvořák, MMCA, nar. 12.1.1962
798
55 Ospělov 6
Zastoupen
:
Cannabis
is The Cure, z.s., IČ: 266 70 232
Tylova
963/2, 77900 Olomouc
doručovací
adresa poštou
Open
Royal Academy, Přichystalova 180/14, 779 00 Olomouc
Žalovaní:
Městský
úřad v Konici a Krajský úřad v Olomouci
K
věci - odůvodnění:
1.
K výzvě soudu: žádáme ústní projednání věci s nařízeným
veřejným projednáním a žádáme uhradit všechny soudní
poplatky a 20 x 200 Kč/hod. za práci na marném odvolání a
žalobě, tzn. Poplatky + 4.000 Kč, a to na účet 824
302 7001 / 5500
. Poplatek za marný návrh na odkladný účinek žaloby již byl
uhrazen.
2.
Námitky a návrh a důkazy diskriminace, justičně exekutivní
korupce a kartelu
„Právní
názor soudce … činí způsobem a formou nesnižující důvěru v
soudnictví a důstojnost soudcovské funkce. “
Nález
ze dne 30.5.2006 č.j. Pl. ÚS 18/06
A)
Žalovaný se dne 10.11.2016 a 15.11.2016 v rozhodnutí dle výzvy
soudu vůbec nevyjádřil k podvodu a vědomě nezákonnému
rozhodnutí, že žalobce údajně podal pozdní odvolání, když
jak v odvolání, tak v žalobě a spisu žaloby je doloženo i s
razítkem podatelny ústavního a nejvyššího soudu a nejvyššího
státního zastupitelství ze dne 21.7.2016, že byl žalobce až do
druhého týdne srpna 2016 mimo ČR a dne 19.7.2016 podal bianco
odvolání, které žalovaný vědomě mylně označil jako odvolání
v jiné věci a soudkyně dělala, že neumí česky a tento
průhledný podvod neexistuje. Tím mimo jiné padla lhůta pro to,
aby žalovaný ve věci konečně meritorně rozhodl, jak bylo
žádáno, resp. je již možné jen necelé 4 měsíce.
B)
Žalovaný se dne 10.11.2016 a 15.11.2016 v rozhodnutí dle výzvy
soudu vůbec nevyjádřil k vědomě nezákonnému rozhodnutí, když
se opět vůbec nevyjádřil k netrestnosti skutku dle doložených
důkazů (lékařské doporučení, studie o metabolismu THC, studie
o vlivu THC na řízení, příbalový leták konopného léčiva
povolující řídit, účelovost limitu dle dopravní vyhlášky) a
netrval na soudně znaleckém vyšetření.
C)
Přestože soudkyně výše a níže uvedené důkazy netrestnosti v
příloze 1 věděla včetně naprosto dementního sdělení
žalovaného ze dne 10.11.2016, že nechápe, jaký úkon by měl
provést, když bylo žádáno, aby věc řádně projednal a
rozhodl, a ne se odvolání podvodem zřekl, označila soudkyně
návrh na odkladný účinek žaloby za nedůvodný, přestože bylo
uvedeno a doloženo, že nejenže je rozhodnutí žalovaného
podvodné a vědomě účelově vadné, ale bylo také doloženo,
kolik bude poškozených při neexistenci důkazu ohrožení
společnosti.
3)
Soudkyně rovněž nepřerušila řízení a nepodala předběžné
otázky Soudnímu dvoru, přestože bylo doloženo (a je jen ze
strany KS v Brně doloženo v příloze 2), že právě
zkorumpovaná justice na KS v Brně
jako první vymyslela podvod v trestních řízeních s žalobcem, že
konopí je prekurzor (chemická látka k výrobě chemických drog, o
prekurzorech rozhodují členské země, viz důkaz na
http://ustavni-soud-dukazy.blogspot.cz/,
aby spáchané zločiny soudců a státních státních zástupců
doložené soudním znalcem s důsledky dle § 149 ve čtvrtém
odstavci tr.z. nebyly potrestány. Viz následný justičně
exekutivní kartel na vrchních státních zastupitelstvích a
soudech, nejvyšším, ústavním a evropském soudu a nejvyšším
státním zastupitelství a ministerstvu spravedlnosti (nejen) proti
žalobci v letech 2010 -2016 (aktuální rozhodnutí této
organizované zločinecké skupiny zástupců veřejné moci souhrnně
za listopad a prosinec 2016 na webu
http://constitutional-court.blogspot.cz/2016/12/rozhodnuti-od-14cervence-2004-do.html
a přímo pak v archivech důkazů podvodů a zločinů veřejné
moci na http://echr-coe-int.blogspot.cz/,
http://ustavnisoud.blogspot.cz/,
http://ministerstvo-spravedlnosti.blogspot.cz/,
http://nejvyssi-statni-zastupitelstvi.blogspot.cz/
, http://nejvyssi-soud.blogspot.cz/
, http://vrchni-statni-zastupitelstvi.blogspot.cz/
a http://krajska-statni-zastupitelstvi.blogspot.cz/
Souhrnně:
Žalovaný
a soudkyně tak důkazně jednali v rozporu s judikaturou Nejvyššího
správního soudu ze dne 14. 7.2005, č. j. 2 Afs 24/2005 – 44,
citujme: „není-li
z odůvodnění napadeného rozsudku krajského soudu zřejmé, proč
soud nepovažoval za důvodnou právní argumentaci účastníka
řízení v žalobě a proč žalobní námitky účastníka považuje
za liché, mylné nebo vyvrácené, nutno
pokládat takové rozhodnutí za nepřezkoumatelné
pro
nedostatek důvodů ve smyslu § 103 odst. 1 písm. d) s. ř. s.
Zejména tehdy, jde-li o právní argumentaci z hlediska účastníka
klíčovou, na níž je postaven základ jeho žaloby. Nestačí,
pokud soud při vypořádávání se touto argumentací účastníka
pouze konstatuje, že tato je nesprávná, avšak neuvede, v čem
(tj.
v jakých konkrétních aspektech resp. důvodech právních či
případně skutkových) její
nesprávnost spočívá.“
Žalovaný
rozhodoval na základě toho, že se domníval, že v Nařízení
vlády č. 41/2014 Sb. ze dne 26. 2. 2014 vláda zohlednila
odborná stanoviska, což má velmi daleko k nestrannosti, presumpci
neviny i zásadě in
dubio pro reo.
Viz rozsudek nejvyššího správního soudu ze dne 17. 6. 2011, č.
j. 7 As 83/2010 – 63: „V
řízení o přestupku se proto nelze
spokojit s tím, že skutečnost, že obviněný se dopustil
přestupku se jeví být pravděpodobnou, či dokonce
nejpravděpodobnější, verzí skutkového děje.
Existuje-li
pochybnost, tj. ne zcela nepravděpodobná možnost, že se skutkový
děj odehrál jinak než tak, že naplňuje všechny znaky skutkové
podstaty přestupku, nepřipadá
shledání viny spácháním přestupku v úvahu
(in
dubio pro reo)“ Důkazní
břemeno k
prokázání, že deliktního jednání se dopustil obviněný z
přestupku, přirozeně
nese správní orgán.“
26.12.2016
Dušan
Dvořák, MMCA, žalobce, předseda správní rady Cannabis is The
Cure,z.s.
Příloha
1)
Soudu
již doložené
důkazy netrestnosti jednání žalobce
a doložené důkazy kartelu a korupce ve věci konopí a (nejen)
dopravy
1.
Na základě zjištění obsahu THC v krvi řidiče veřejná moc
určí, zda půjde o dopravní přestupek podle § 125c odst. 1 písm.
b), zákona č. 361/2000
Sb.,
o silničním provozu (limit od 2 ng THC/ ml krve dle Nařízení
vlády č. 41/2014 Sb. ze dne 26. 2. 2014 ), nebo zda dané jednání
již naplňuje skutkovou podstatu trestného činu ohrožení pod
vlivem návykové látky podle § 274, zákona č. 40/2009
Sb.,
trestní zákoník (limit od 10 ng THC/ml krve dle usnesení
Nejvyššího soudu ze dne 15.9.2015 sp.zn. 7 Tdo 979/2015).
2.
Limit THC v krvi byl Světovou antidopingovou federací v roce 2013
změněn z 15 na 150 ng THC /ml. krve, příbalový leták konopného
léčiva povoluje řízení automobilu a spotřeba konopí dle
vyhlášky 236/2015 Sb. je až 6 gramů konopí Bedrocan denně s
obsahem až 20% THC (tzn. cca 1000 mg THC), doložené zahraniční
studie dokládají neexistenci důkazů o negativních změnách při
řízení automobilu u pravidelných uživatelů konopí, doložená
odborná studie financovaná
z grantu Ministerstva vnitra a publikovaná v Soudním lékařství,
2014, roč. 59, č. 1, s. 2-6. ISSN: 0371-1854. doložila, že
chroničtí uživatelé budou mít detekovatelné
THC v krvi vždy
(bylo naměřeno až 16 ng THC po 24 hodinách!) kvůli odlišnému
metabolismu a vyplavování THC z tukové tkáně, kam se THC
usazuje, dále pak bylo doloženo, že existují velmi významné
rozdíly THC v individuálních případech.
3.
Na
žádost o informace adresovanou ministerstvu vnitra, jaké kdy
všechny odborné studie MV ČR dotovalo ve vztahu ke konopí a
řízení automobilu, namísto MV ČR odpověděla policie dne
9.12.2016 pod č.j. PPR-32066-2/ČJ-2016-990140, kdy
policie uvedla nepravdu, že MV ČR nic takového finančně
nepodpořilo.
4.
Na
žádost o informace o odborné informace k stanovení limitu 2 ng
THC v ml krve pro odebrání ŘP dle Nařízení vlády č. 41/2014
Sb. ze dne 26. 2. 2014 Úřad
vlády ČR dne 10. 8. 2016 pod č. j. 14576/2016-PR-3 rozhodl, že má
gestor předpisu – ministerstvo dopravy.
5.
Ministerstvo
dopravy dne 26. 8. 2016 pod č. j. 370/2016-072-Z106/4 rozhodlo, že
těmito informacemi disponuje ministerstvo zdravotnictví, které se
na přípravě nařízení podílelo.
6.
Ministerstvo zdravotnictví dne 14. 9.2016 pod č.j. MZDR
54584/2016-3/MIN/OVA rozhodlo, že nemá žádné odborné dopravní
studie a stanoviska a podobné informace, na základě kterých byl
stanoven limit 2 ng THC a na přípravě předmětného vládního
nařízení se nepodílelo.
7.
Na novou žádost o informace ministerstvo dopravy dne 4. 10. 2016
č.j. 437/2016-072-Z106/4
nedodalo
žádné odborné studie pro stanovení limitu THC u dlouhodobých
uživatelů konopných drog, pouze
přiložilo důvodovou zprávu, ze které je patrné pouze a jen to,
že se odborníci shodli na tom, že hodnota
2 ng THC /ml krve je nejnižší spolehlivě měřitelná v českých
akreditovaných toxikologických laboratořích a daný limit
prokazuje přítomnost THC v krvi řidiče.
8.
Dne 17.10.2016 byl gestor proto předpisu, MZ a SUKL žádáni sdělit
tyto informace: 1) Pokud je denní dávka konopných léčiv Sativex
cca 33 mg. THC a Bedrocanu až 1000 mg THC denně, sdělte, jaký
obsah THC v krvi má osoba s vahou 50, 75 a 100 kg po 60, 120 a 180
dnech užívání tohoto konopného léčiva. 2) Který státní
orgán je odpovědný za sdělení, že při užívání konopných
léčiv je možné u dlouhodobých uživatelů řídit automobil? 3)
Bylo kdy ministerstvo dopravy přímo účastno na novelizacích
zákona o léčivech a zákona o návykových látkách ve věci
konopí jako léku, potraviny či kosmetiky anebo se v rámci
meziresortního připomínkování podílelo na tvorbě těchto norem
a je doložitelné, že protestovalo či vzneslo nějaké negativní
připomínky k povolení užívání těchto látek řidiči a
podepřelo je odbornými argumenty, že limit THC 2 ng/ml negativně
ovlivňuje řízení automobilu?
9.
Ministerstvo dopravy dne 1.11.2016 čj.
518/2016-072-Z106/6, dle autoremedury dne 14.11.
2016 pod čj.
518/2016-072-Z106/9, dne 30
.11. 2016 pod č.j. 575/2016 -072-Z 106/2
a na odvolání ministr dopravy dne 7.12.2016 pod č.j
9/2016-040-S106/3 rozhodli, add 1) že uvedenými informacemi o
obsahu THC v krvi u řidičů užívajících konopná léčiva
disponuje
ministerstvo zdravotnictví
a že zákon o léčivech je nadřazen dopravní vyhlášce add 2) že
za sdělení, že je možné řídit automobil při užívání
konopných léčiv je
odpovědné ministerstvo zdravotnictví
a add 3) že se ministerstvo
dopravy nevzneslo k vládnímu nařízení s limitem THC v
meziresortním řízení žádné připomínky a nikdy se neúčastnilo
na novelizacích zákona o léčivech a zákona o návykových
látkách ve věci konopí jako léku, potraviny či kosmetiky anebo
se v rámci meziresortního připomínkování podílelo na tvorbě
těchto norem a není tedy doložitelné, že by ministerstvo dopravy
protestovalo či vzneslo nějaké negativní připomínky k povolení
užívání těchto látek řidiči a podepřelo je odbornými
argumenty, že limit THC 2 ng/ml negativně ovlivňuje řízení
automobilu. V rozhodnutí ze dne 14.11.2016 Mdo uvádí,
citujme:„…...Cílem
Nařízení vlády č. 41/2014 Sb. bylo stanovit právním předpisem
limity návykových látek v krevním vzorku, při kterých se má za
to, že řidič je ovlivněn návykovou látkou. Vycházelo se z
odborných konzultací a zkušeností ze zahraničí. V nařízení
vlády je použito spojení, že „se řidič považuje“, protože
přesný limit nelze stanovit ani v právní úpravě a v názoru na
něj se liší také odborné studie (tato hodnota je individuální
a závisí na řadě hledisek typu věk, zdravotní stav apod.).
Nařízení vlády mělo zamezit nebo alespoň zmírnit do jeho
přijetí existující problémy, které spočívaly v tom, že v
každém jednotlivém případě bylo nutné posouzení znalcem z
oboru psychiatrie a také z dalších oborů, což
bylo časově a předevší finančně velmi nákladné. Volilo
se proto řešení, které existuje také v jiných státech, je však
třeba zdůraznit, že limity jsou v jednotlivých státech odlišné.
Samotná
úprava dlouhodobých uživatelů konopných produktů z lékařských
důvodů při řízení motorového vozidla není zákonným způsobem
v právním řádu České republiky upravena. Při
volném hodnocení důkazů může správní orgán dojít k závěru,
že pro potřeby zjištění stavu věci může ve správním řízení
přibrat k řízení odborného znalce. Správní orgán v
přestupkovém řízení může v případě dlouhodobých uživatelů
konopných produktů při hodnocení důkazních prostředek využít
institutu soudního znalce, který může určit, zdali se podezřelý
z přestupku dopustil přestupku
řízení motorových vozidel pod vlivem návykové látky,tedy
stanovit, zdali míra ovlivnění byla taková, která by určila
takový stav, kdy přestupce již nesměl řídit vozidlo, jelikož
by tím ohrožoval sebe nebo jiné účastníky provozu na pozemních
komunikacích
….Ministerstvo
dopravy v mezirezortním připomínkovém řízení neuplatňovalo
připomínky k těmto návrhům a jejich novelám, které by se
týkaly předmětné problematiky. (Ministerstvo dopravy se přímo
nepodílelo na tvorbě zákonů č. 167/1998 Sb. a 378/2007 Sb.,
jelikož autorem těchto zákonů je Ministerstvo zdravotnictví.)
Nadto
lze konstatovat, že skutečnost, zda byly či nebyly připomínky ze
strany Ministerstva dopravy
uplatněny, je však nerozhodná. Z
právního hlediska je významné znění
zákona schválené Parlamentem České republiky,
které může být a v řadě případů také je zcela odlišné od
vládního návrhu zákona předloženého do zákonodárného
sboru.“
10.
K výše uvedené žádosti ministerstvo zdravotnictví dne
10.11.2016 č.j. MZDR 63966/2016-2-MIN/OVA a SUKL dne 28.11.2016 pod
č.j SUKL 279457/2016 a MZ ČR v odvolání dne 7.12.2016
pod č. j. MZDR 63966/2016/MIN/OVA na
rozhodnutí 1) uvedli, že žádné informace o obsahu THC v krvi u
uživatelů konopných léčiv dle váhy nemají, Add 2) uvedli,
že neví, kdo je odpovědný za to, že řidiči mohou při užívání
konopí léčiv řídit automobil dle sdělení na příbalovém
letáku a SUKL naznačil, že je za toto odpovědná firma vyrábějící
léčiva GB Pharmceutical a MZ ČR ve vágní odpovědi naznačilo,
že je za toto odpovědné ministerstvo dopravy. K
žádosti Add 3), zda se ministerstvo dopravy účastnilo novelizací
zákona o léčivech, zákona o návykových látkách ve věci
výroby konopí jako léku, potraviny či kosmetiky výše uvedení
neodpověděli.
Příloha
2)
Krajský
soud v Brně v letech 2010 - 2016 vedl žalobce jako účastníka
řízení v tomto níže uvedeném správním, civilním a trestním
řízení, všechny spory se týkaly nebo vzešly z nezákonné
prohibice konopí a okaté justičně exekutivní korupce a kartelu,
viz
desatero kárných provinění na
http://european-cannabis.blogspot.cz/
-
Sp. zn. 3 To 25/2011 / Sp.zn. 17 Co 268/2011 / Sp. zn. 4 To 505/2012 / Sp. zn. 8 To 198/2014 / Sp. zn. 5 To 174/2014 /
-
Sp. zn. 61 UL 38/2014 / Sp. zn. 61 UL 43/2014 / Sp. zn. 61 UL 44/2014 / Sp zn. St 84/2016
-
Sp. zn. 4 To 417/2014/ Sp.zn. 9 To 43/2015/ Sp. zn. 5 To 45/2015/ Sp.zn. 5 To 317/ 2015/ Sp. zn. 4 To 271/2015/ Sp. 4 To 273/2015, Sp. zn. 9 To 408/2016 / Sp. zn. 18 Cm 236/2016