OSZ Olomouc: žádost o prošetření TP a žádost o informace

Okresnímu státnímu obchodnímu zastupitelství v Olomouci

Datum: 9. června 2016 22:45
Předmět: Žádost OSZ o prošetření a žádost o informace a OS navědomí  Komu: podatelna@osoud.olc.justice.cz, podatelna@osz.olc.justice.cz, ctnamety@ceskatelevize.cz, Rada ČT <radact@ceskatelevize.cz>, olomouc@ctk.cz, redakce@novinky.cz, zpravy@nova.cz, zpravodajstvi@iprima.cz, tip@blesk.cz, nazory@mfdnes.cz, redakce@legalpub.cz, "rp@pirati.cz" <rp@pirati.cz>, listy@pirati.cz Kopie: "Advokátní kancelář JUDr. Ivo Pavlů" <ak.pavlu@iol.cz>, "JUDr. Petr Horák" <horak@akolomouc.cz>, openroyalacademy@gmail.com

Dušan Dvořák, MMCA, narozen 12. 1. 1962, 79855 Ospělov 6, korespondenčně Tylova 963/2, 779 00 Olomouc
OSZ v Olomouci a hanácká media

Na vědomí OS v Olomouci k pochopení podstaty alespoň olomouckých soudních řízení v důsledku realizace výzkumu Konopí je lék (Cannabis is The Cure) od roku 2008 č.j. 19 C 102/2016,  19 Nc 702/2016 a 39 Nc 1631/2012, 5 Nt 111/2016 a 5 Nt 120/2014, 11 C 54/2015  pro nestrpění přehlížení důkazů o zločinech níže uvedené zkorumpované justiční žumpy, kterou ZATÍM stále všichni odmítají trestně/kárně šetřit a olomoucký soudce Bednář nebo soudkyně Kylarová a Jechová dělají, že se ve škole zřejmě neučili český jazyk a vedou řízení s klapkami na očích a špunty v uších, když mají doloženy ve spisech a ve výpovědích u veřejných zasedání důkazy zločinu. Dokud nebude řádná kárná odpovědnost soudců, justiční žumpa bude nadále justiční žumpou a mafie a zločinci vždy na koni.


1) žádost o prošetření jednání státních zastupitelství a soudců jako předvoje organizovaného zločinu dle trestního podnětu na organizovanou zločineckou skupinu označených soudců a státních zástupců  – viz trestní podnět 5 nevládních organizací ze dne 14.5.2016 uvedený zde  http://ministerstvo-vnitra.blogspot.com/ s důkazem, že je bez odůvodnění OPĚTOVNĚ ODMÍTANÝ ŠETŘIT ÚOOZ a podnět předsedovi nejvyššího soudu ze dne 9.6.2016 JAKO DŮKAZ korupce doloženého organizovaného zločinu zde http://nejvyssi-soud.blogspot.com/  a dále jedno z mnoha rozhodnutí zkorumpovaného olomouckého vrchního státního zástupce Ištvána ze dne 6.6.2016, který toto zločiny roky kryje stejně jako zkorumpovaný vrchní státní zástupce Pavel Zeman  zde http://vrchni-statni-zastupitelstvi.blogspot.com/, když všichni svorně lživě tvrdí, že konopí je prekurzor a soudci a státní zástupci nikoho nezabili a nezmrzačili že to řádně projednal ústavní a nejvyšší soud, aniž cokoliv tahle státem placená banda zmrdů kdy projednala a předala věc Soudnímu dvoru, jak je její zákonnou povinností 


2) žádost o informace dle zákona o informacích ze dne 31. 5. 2016 k zabavení 42 gramů konopné herby dne 22. 4. 2016 na petičním stánku Konopné církve v Olomouci u Flóry a pokusu policie SE SOUHLASEM OSZ o mé desáté obvinění  (OSZ, č.j. 5 ZN 376/2016, Policie ČR č. j. KRPM-55329/TČ-2016-140573-205) porušující čl. 39 LZPS a nález ze dne 23. 7. 2013 č. j. Pl. ÚS 13/12 k porušení čl. 39 LZSP. Sdělte, jaká jiná zákonná norma určuje vzorek konopí k měření na obsah THC, když dle principu subsidiarity trestní represe při legalitě pěstování a definic dle zákona o návykových látkách je definicí vzorku k měření celá nadzemní část rostliny konopí včetně vrcholíků při pěstování do 100m2 bez hlášení s obsahem do 0,3 % THC (můj případ) a nad 100 m2 do 0,2% THC je reprezentativní vzorek dle definice pouze v (50 kusech 30 centimetrových) vrcholících dle unijní normy naopak zakazující měřit obsah THC v sušině jak činí policie. Jestli není zákonem určeným vzorkem k měření celá nadzemní část rostliny včetně vrcholíků, doložte důkazy a zákonná ustanovení. Pokud takový předpis není, jsou výsledky jakkoliv akreditované znalecké laboratoře tak akorát na vytření zadku už od roku 2004.

Čest práci.

V Olomouci dne 9. 6. 2016                                        Dušan Dvořák, MMCA


PS. K trestnímu podnětu dokládám předběžné otázky, které justiční žumpa odmítá předat Soudnímu dvoru jako jedinému zákonnému soudci.

1.   Je třeba čl. 267 odst. 3 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom smyslu, že brání v postupu Nejvyššího soudu, který odmítá svolit položit předběžné otázky Soudnímu dvoru Evropské unie ve věci nevymahatelnosti ustanovení zákona o návykových látkách, a to na základě tvrzení Nejvyššího soudu (č.j. 8 Tdo 1231/2011 a ústavního soudu č.j. č.j. II. ÚS 664/12, IV. ÚS 4859/12, II. ÚS 1311/13, II. ÚS 289/14, I. ÚS 2431/15, II. ÚS 3196/15, III. ÚS 396/16), že daný zákon transponuje předpisy Evropského společenství (o prekurzorech), konkrétně nařízení ES, které se ovšem transponovat nesmí a když konopí není prekurzor?

2.   Představuje § 29 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že zákonný režim pěstování cannabis k účelům výzkumným (pokusnictví) a národohospodářským (průmysl) přešel od režimu, kdy nebylo možné pěstovat cannabis bez hlášení úřadům, na režim, kdy toto možné je až do velikosti pěstební plochy do 100 m2/osobu, a to na základě zákona č. 362/2004 Sb., kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?

3.    Je třeba v roce 2009 novelizované nařízení Komise (ES) k určení omamných a neomamných odrůd cannabis „Metodou společenství pro kvantitativní určení obsahu delta-9-tetrahydrokannabinolu v odrůdách cannabis“ č. 1122/2009 (příloha č. 1) ze dne 30. listopadu 2009 vykládat v tom smyslu, že brání ve stanovení jiných metod pro měření obsahu delta-9-tetrahydrokannabinolu v odrůdách cannabis ke zjištění omamnosti odrůdy, než je metoda uvedená v citovaném unijním přepisu?

4.    Představuje § 5 odst. 5 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že jeho novelizací zákonem č. 50/2013 Sb. byl stanoven pro zacházení s cannabis k účelům výzkumným (pokusnictví) a národohospodářským (průmysl) nový limit obsahu látek ze skupiny tetrahydrokanabinolů, a to nově s limitem do 0,3 % THC, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?

5.   Představuje § 8 odst. 1 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že zákonný režim přešel od režimu, kdy není nárok na vydávání povolení k zacházení s návykovými látkami, na režim, kdy takový nárok je daný, a to na základě zákona č. 141/2009 Sb., kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?

6.   Je třeba čl. 9 směrnice 98/34/ES vykládat v tom smyslu, že brání v použití naléhavé procedury dle odst. 7 uvedeného ustanovení v případě vnitrostátní úpravy, jako je vyhláška č. 221/2013 Sb., kterou se stanovují podmínky pro předepisování, přípravu, výdej a používání individuálně připravovaných léčivých přípravků s obsahem cannabis pro léčebné použití, jejímž prostřednictvím jsou stanoveny požadavky na jakost léčebného cannabis?

7.   Představuje § 24b zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že požaduje, aby veškerý vypěstovaný cannabis pro léčebné použití byl předáno Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55? 

8.   Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom smyslu, že brání vnitrostátní právní úpravě, jako je zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech, zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách a vyhláška č. 221/2013 Sb., neboť tyto vnitrostátní právní předpisy stanoví požadavky na jakost léčebného cannabis, které je de facto třeba dovážet z Nizozemska, kde je pěstované k omamným účelům, a které je prokazatelně méně vhodné pro léčebné použití než jiné (vnitrostátní či dovezené) odrůdy cannabis včetně zcela neomamných odrůd cannabis a neomamných metod aplikací omamného cannabis, jejichž léčebné použití je naopak zakázáno? 

9.   Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU ve světle skutečnosti, že Soudní dvůr v rozsudku ve věci C-137/09 Josemans explicitně uznal přípustnost používání omamných látek, jako je cannabis, k léčebným a výzkumným účelům, vykládat v tom smyslu, že brání vnitrostátní právní úpravě, která umožňuje pouze použití nevhodného léčebného cannabis (dovezeného z Nizozemska) sloužícího primárně k omámení a pod hrozbou trestní sankce zakazuje veškeré pěstování, výzkum a užívání jiných (vnitrostátních či dovezených) odrůd cannabis vhodnějších k léčebnému použití?

10.                Představuje § 15, písm. e) zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že zákonný režim izolace látek z cannabis k účelům výzkumným a terapeutickým přešel od režimu, kdy nebylo možné tuto činnost provádět, na režim, kdy toto možné je, a to na základě zákona č. 50/2013 Sb., kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?

11.                Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom smyslu, že brání vnitrostátní právní úpravě, jako je zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech, zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách a vyhláška č. 236/2015 Sb., neboť tyto vnitrostátní právní předpisy stanoví požadavky na jakost léčebného cannabis, které je prokazatelně méně aplikovatelné pro léčebné použití řady nemocí včetně zcela neomamných odrůd cannabis a neomamných metod aplikací omamného cannabis, které jsou naopak de iure zakázány vyrábět?