Od: Magdalena Dite <magdalena.dite@gmail.com>
Datum: 4. ledna 2016 4:18
Předmět: Fwd: Mistři světa v cenzuře a korupci konopí!
Komu: podani@usoud.cz, podatelna@vsz.olc.justice.cz, podatelna@nsz.brn.justice.cz
Kopie: Open Royal Academy <openroyalacademy@gmail.com>, Magdalena Dite <magdalena.dite@gmail.com>
Datum: 4. ledna 2016 4:18
Předmět: Fwd: Mistři světa v cenzuře a korupci konopí!
Komu: podani@usoud.cz, podatelna@vsz.olc.justice.cz, podatelna@nsz.brn.justice.cz
Kopie: Open Royal Academy <openroyalacademy@gmail.com>, Magdalena Dite <magdalena.dite@gmail.com>
·
NS a ÚS (č.j. II. ÚS 3196/15 a č. j.
SPR. ÚS 433/2015)
·
VSZ Olomouc (č. j. 1 VZN 764/2015)
Věc:
Trestní /kárné oznámení za krytí a napomáhání uskutečňování závažné trestné
činnosti, popř. stížnost na vědomě nezákonný postup konkrétních
pracovníků SZ a soudů a šetření věci pod
dozorem VSZ Olomouc (spis č. j. 1 VZN 764/2015). Podání je zveřejněno na http://vrchni-statni-zastupitelstvi.blogspot.com/
I.
Podání
NSZ, NS, VSZ a ÚS a návrh na vyloučení
Ústavní soud ČR je laskavě žádán přiložit podání Nejvyššímu státnímu zastupitelství do spisu k navrhovanému naléhavému ústnímu řízení č.j. II. ÚS 3196/15 (a č. j. SPR. ÚS 433/2015). Účastník soudního řízení je Nejvyšší soud. VSZ Olomouc je laskavě žádáno přiložit toto podání Nejvyššímu státnímu zastupitelství do spisu č. j. 1 VZN 764/2015
Návrh na vyloučení:
Z šetření trestního/kárného a stížnostního podání navrhujeme vyloučit nejvyššího
státní zástupce, kterého jsme o závažnosti situace v bodu 1) níže informovali
ihned a opakovaně po nástupu do funkce a na kterého jsme proto za vědomé krytí zločinů
(s označením jmen zabitých občanů) spáchaných konkrétními prostějovskými státními
zástupci a soudci v bodě1) podali v roce 2014 trestní oznámení
(označeno SZ a P ČR za nedůvodné bez vyšetřování a bez vyjádření k důkazům,
stejně tak nešetřený trestní podnět na policejního prezidenta k marné 15
žádosti o policejní ochranu a napomáhání zločinu)
Podání k rozhodnutí NSZ
1)
Návrh na přikázání dozoru VSZ
Olomouc s níže uvedenou podmínkou vyloučení. Vědomě nezákonná
rozhodnutí GIBS, státních zástupců VSZ Olomouc, KSZ Olomouc, OSZ Olomouc, KSZ Brno a
OSZ Prostějov a také níže uvedených SZ ke spáchaným zločinům od roku 2005, resp. systematicky od roku 2009
s žádostí o přikázání dozoru VSZ Olomouc s níže uvedenou podmínkou
vyloučení. Viz níže.
2)
Návrh na přikázání dozoru VSZ
Olomouc s níže uvedenou podmínkou vyloučení. Níže jsou doložena vědomě
nezákonná rozhodnutí GIBS, státních
zástupců VSZ Praha, MSZ Praha a OSZ
Praha 1 a OSZ Praha 3 od roku 2011 (podání bude zpracováno následně, nejpozději
do 14 dnů). Je navrhováno věc šetřit VSZ
Olomouc dle doplněných podkladů spisu a podnětu ze dne 11. 12. 2015 č. j. 1 VZN
764/2015 zamítaného šetřit se souhlasem VSZ Praha, MSZ Praha a OZ Praha1 a Praha
3 bez odůvodnění od roku 2012 – 2015. Uvedená
trestní oznámení jsou doložená souhrnně na
blogu hlavního (spolu) zřizovatele Edukativní konopné kliniky (Ateliér
ALF,o.s.) http://atelier-alf.blogspot.com/
a dalších blozích. Stejně tak je odmítáno zahájit šetření pro nové skutečnosti,
i přes jejich doložení a klíčové roli v předmětné věci.
II.
Odůvodnění
k nevyšetřování podání
Ústavní
soud opakovaně označil řádné vyšetření trestního podnětu za základní právo, naposledy pak
dne 2. 3. 2015 pod č. j. I. ÚS 1565/14.
Současně
opakovaně v intencích ústavnosti vyložil, co je a není zákonný postup
při šetření trestního oznámení.
Citujme
například č. j. III. ÚS 511/02:
„Postavení státního
zastupitelství jako žalobce, jemuž přísluší dbát zájmů státu, však nikterak
neznamená, že by ve svém postupu, zejména tam, kde je mu zákonem svěřena
dozorčí činnost nad zákonností přípravného řízení (§ 174 odst. 1 tr. ř.) nebo
pravomoc rozhodnout o podané stížnosti, bylo státní zastupitelství oprávněno k libovůli, jíž se zpravidla rozumí svévole
v rozhodování či v provedeném postupu, tedy k rozhodování bez bližších
kritérií či alespoň zásad odvozených jím z právní normy. Této nestrannosti
státního zastupitelství dává procesní předpis výraz tím, že mu svěřuje - mimo
jiné - ve vybraných věcech (§ 141 odst. 1 a 2 tr. ř.) právo a povinnost přezkumu všech výroků
napadeného usnesení (§ 147 odst. 1 tr. ř.), ;příp. právo rušit nezákonná nebo neodůvodněná rozhodnutí [§ 174
odst. 2 písm. c) tr. ř.] s tím, že takto vydané rozhodnutí státní zastupitelství
zákonem stanoveným způsobem odůvodní [§
134 odst. 1 písm. d) a odst. 2 tr. ř.]. Posléze uvedenému požadavku zákona
nelze podle přesvědčení Ústavního soudu rozumět jinak, než že státní
zastupitelství v odůvodnění svého rozhodnutí rozhodovací důvody natolik vyloží, že z nich bude patrný rozsah provedeného
přezkumu a zejména - alespoň podstatným způsobem - vysvětleno, proč materie
stížnosti zůstala rozhodnutím o ní nedotčena, příp. z jakých důvodů bylo
napadené rozhodnutí změněno či nahrazeno rozhodnutím vlastním. Jde o povinnost,
která se úzce dotýká nejen procesní čistoty řízení, ale také práva na obhajobu, které je ústavně
zaručeno od samého počátku řízení (§ 37 odst. 2 Listiny); řečeno
jinými slovy, při absenci jiného plně nestranného institutu soudcovského typu
(kupř. vyšetřujícího soudce) jde o procesní zábranu, která by - z pozice
stíhaného - měla bránit překvapivým nebo dokonce obmyslným rozhodnutím veřejné
moci, kterou státní zastupitelství v trestním řízení disponuje a která téměř
vždy stíhaného rozličným způsobem a v
různém rozsahu zatěžuje. Dostatečnost odůvodnění rozhodnutí, které státní
zastupitelství vydává, je proto nejen plněním
zákonem stanovených požadavků, ale nadto je také výrazem ústavnosti,
na níž jsou principy trestního řízení založeny (čl. 36 odst. 1 Listiny). "
III.
Podání
Add. 1)- odůvodnění a návrh
Navrhujeme, aby
věc NSZ přikázalo vyšetřit, resp. vyšetřit pod dozorem VSZ Olomouc
s vyloučením olomouckého vrchního státního zástupce, který důkazně
uvedenou trestnou činnost opakovaně kryje, doloženo na důkazu níže.
Odůvodnění:
Jak je VSZ Olomouc od roku 2005 známo, do roku 2015 bylo členy asociace Open
Royal Academy výzkumného programu Cannabis is The Cure (Konopí je lék) podáno
mnoho marných trestních oznámení na konkrétní státní zaměstnance za spáchané
zločiny (ublížení na zdraví včetně ublížení s následky smrti,
příprava a podpora zločinu, poškozování cizích práv, šíření poplašné zprávy,
pletichy při zadávání veřejné zakázky atd.) doložené lékaři a také soudním
znalcem Vládě ČR, důkaz zde i
s razítkem podatelny dne 8. 3. 2011 http://vlada-cr.blogspot.com/ a dne 11. 5. 2011 také soudním znalcem policii,
prostějovskému státnímu zastupitelství a soudu, důkaz i s razítky
podatelen také z OS Olomouc doložen zde http://octr-prostejov.blogspot.com/
Trestní
oznámení všechny stupně SZ zakázaly policii vyšetřovat (důkaz viz níže) a
odmítaly se věcí zabývat také všechny stupně soudů včetně nejvyššího a
ústavního a ministerstva a ministra spravedlnosti.
Důkaz
také doložen v šesti ústavních stížnostech členů výzkumu od 20. 2. 2012 –
28. 10. 2015 na http://ustavni-soud-dukazy.blogspot.com/
Aktivní
je pouze http://constitutional-court.blogspot.com/
čj. II. ÚS 3196/15
ÚS
vždy odmítl stížnost projednat bez odůvodnění stejně jako SZ a NS pro údajnou
nedůvodnost důkazy doložených výroků napadaných rozhodnutí, mj. u NS nepravdy
pro posouzení Soudním dvorem EU, že konopí je prekurzor a nařízení ES o
prekurzorech lze transponovat do zákona o návykových látkách, již s ohledem
na znalosti studentů a odkazované judikatury a legislativu OSN a EU jde o průhlednou justičně exekutivní
korupci
Konkrétně nově:
Šesté trestní oznámení ze dne 4.9.2015 na označené konkrétní prostějovské
státní zástupce a soudce za opakovaně spáchané
zločiny proti lidskosti od roku 2009 do 3.9.2015 opětovně naplňující
zločiny dle § 149 v odstavci čtyři a § 401 trestního zákoníku opětovně
Policie ČR bez odůvodněni a
vyvrácení důkazů dne 22. 10. 2015 pod č.j. KRPM-113600-8/ČJ-2015- 140516 označila
za nedůvodné a uvedla, že se poškození mají domáhat práv u OSZ Prostějov, tzn. osob podezřelých z uvedených zločinů.
GIBS
dne 30.10.2015 pod č.j. GI-P-1289-3/2015 označila
uvedené jednání policie opětovně za zákonné, aniž vyvrátila jednoznačné důkazy
o napomáhání, resp. schvalování
uvedených zločinů a povinnosti odůvodnit rozhodnuti o odloženi
trestního oznámeni.
GIBS dne 16. 12. 2015 pod č.j. GI-K-1732-2/2015 označila stížnost
na takové jednání za důvod předat šetřeni stížnosti k vyřízení OSZ
Olomouc.
OSZ Olomouc rozhodlo již dne 30. 11. 2015 pod č.j. ZN
6313/2015 -8, že Policie ČR dne 22.10.2015
v rozhodnutí č.j. KRPM-113600-8/ČJ-2015- 140516 k šestému trestnímu
oznámení na prostějovské soudce a státní zástupce nepochybila a že uvedené
trestní oznámení předává k vyřízeni OSZ Prostějov, tzn. osobám podezřelým z uvedených
zločinů.
OSZ
Olomouc dne 16.12.2015 č.j. ZN 6313/2015-10 rozhodlo, že OSZ Prostějov trestní
oznámení vrátilo OSZ Olomouc k šetření pro
místní nepříslušnost.
OSZ
Olomouc následně pouze ve dvou větách uvedlo, že věc přezkoumalo a neshledalo
pochybení v práci policie a že k žádným trestným činům nedošlo, když byla označena jména zabitých již v roce
2011 a doložena jména svědků a onkologicky nemocných písemným prohlášením a videem
z 2.9.2015.
Proti
tomuto postupu OSZ Olomouc v dřívějších letech podali podavatelé stížnost
KSZ Olomouc a VSZ Olomouc, marně.
Proto žádáme věc pod veřejnou
kontrolou dle zákona dozorovat VSZ Olomouc, i přes níže
uvedené k osobě vrchního státního zástupce, kterého žádáme vyloučit.
K vyloučení olomouckého vrchního
státního zástupce – odůvodnění
VSZ Olomouc a NSZ
Brno nebo přímo nejvyšší nebo vrchní státní zástupce nikdy neseznali jako
nezákonné a jako porušování základních práv nevyšetřování či dokonce zákaz
vyšetřit uvedené trestní oznámení
Zákaz policii trestní
oznámení za spáchané zločiny vyšetřit, jak bylo opakovaně marně doloženo všem
stupňům soudů včetně ústavního a nejvyššího, vydala předsedkyně OSZ Prostějov
JUDr. Naděžda Kezniklová dne 16.6.2011 pod č.j. 1 ZT 11/2010-195, viz bod 8 na http://osz-prostejov.blogspot.com/
Šesté trestní
oznámení ze dne 4.9.2015 na označené konkrétní prostějovské státní zástupce a
soudce za šestou konfiskaci výzkumnické farmy v Ospělově dne 3.9.2015 označil
uvedený podezřelý spolupachatel (prostějovský státní zástupce Mgr. Ivo
Černík) bez odůvodnění dne 14. 10. 2015 pod č. j. ZN 1946/2015-10 za nedůvodné,
stejně tak opětovně KSZ Brno dne 12. 11.
2015 č.j. 1 KZN 1922/-28.
KSZ Brno
v uvedeném rozhodnutí vědomě nepravdivě uvedlo, že uvedená trestní
oznámení již řešil a vyřešil dovolací nejvyšší soud.
KSZ Brno
v rozhodnutích ze dne 23. 11. 2015 pod č. j. SIN 40/2015 vědomě nepravdivě uvedlo, že
spáchání uvedených zločinů řešil a
vyřešil Nejvyšší soud v rozhodnutích č. j.
8 Tdo 1231 /2011 a č.j. 11 Tdo 181/2015
Dne 30. 11. 2015 KSZ Brno pod č.j. SIN 42/2015
uvedlo, kolikrát od roku 2009 šetřilo nezákonné jednáni prostějovských soudců a
státních zástupců a seznalo je – v rozporu s doloženými skutečnostmi
- za zákonné.
Stížnost ze dne 30.
11.2015 na vydávání vědomě
nepravdivých informací KSZ Brno, že uvedené zločiny prostějovských
soudců a státních zástupců kdy šetřil Nejvyšší soud pod č. j. 8 Tdo 1231 /2011 a č.j. 11 Tdo 181/2015, označil vrchní stání zástupce VSZ Olomouc dne 21.12.2015 pod č.j. SIN 304/2015 za
nedůvodnou a uvedl, že KSZ Brno splnilo svou zákonnou povinnost, když
stěžovateli uvedlo č.j. rozhodnutí Nejvyššího soudu, ve kterých bylo o
uvedených zločinech jednáno, což snad ani nelze komentovat, o jakou jde zvůli.
I přes výše uvedené
důkazy žádáme, aby trestní oznámení dozorovalo VSZ Olomouc a věc byla řádně
prošetřena a naše výroky na důkazech
vyvráceny.
Např. SZ a PČR
prokáže, že námi vyrobená konopná mast, kapky, čípky a tobolky z konopí a a
květ, když je co třeba dle nemocného a místa postižení, nedokáží v rámci
cannabisterapie zastavit u nejméně 33% respondentů dle vyšetřovacího pokusu dle trestního řádu komplikace u
diabetes, jako je nejméně 10 tisíc zbytečných amputací diabetických končetin jen
za konfiskace Ospělova (roční počet amputací!), nemáme reklamaci! Nebo ať SZ vyvrátí
například tvrzení onkologicky nemocných z 2.9.2015 na videu na http://respekt-blog.blogspot.com/
Mast atd. nezpůsobuje
při vhodném dávkování změny vědomí, ale může vést při vhodném/nevhodném
dávkování k vyloučení z dopravy či zaměstnání a zahájení správního/přestupkového/trestního
řízení, což je naprosto absurdní situace, když právě neoznámený předpis č. 50/2013 Sb. výrobu takové masti zakázal,
stejně tak čípků nebo kapek a překladatelé a poradci neoznámeného předpisu č.
50/2013 Sb. nyní chtějí skrze nový pražský Institut – zprávy z prosince 2015
- prodávat licence a patenty ?§ !.
Na mast? Čípek? Kapky, spray, tinktury, nebo snad genetiky, bylinné směsi a
jiné radosti zahrady?
Rádi tento policejní vyšetřovací pokus s konopnou
mastí a čípky, kapičkami a květem odborně zajistíme, doporučíme dávkování a
metody, složení, konečná receptura a metody dle DG však nemůže být součástí
rozhodnutí a smí ji vědět pouze a jen určitý konkrétní zaměstnanec a musí podepsat
závazek mlčenlivosti. Neradi bychom se dočkali situace, že nebudeme odškodněni
a Institut bude prodávat licence a patenty a třeba na oční kapky a sycenou
krevní plazmu a nano technochnologická řešení a počty a kterých molekul v kovalentních
vazbách při srůstu mozkového nádoru s kostí, o čemž se nám a nemocným občanům
v rozporu se zákony nesmělo od 20.4.2004 snít - viz http://univerzita-palackeho.blogspot.com/
- přestože bylo do 31.12.2013 povoleno pokusnické zacházení a výroba konopí a
jeho produktů v průmyslové výrobě, do 1.4.2013 zcela bez omezení. Vše podložené
unijní a českou judikaturou a právem OSN o netrefnosti výzkumu a léčby konopím.
Je prokázáno
opakovaně, že závislost nevzniká na konopí, ale na získávání poznatků o něm.
Této rozkoše a pokory z poznání se rádi účastníme jako kvalifikovaní odborní
partneři, zástupci výzkumníků, terapeutů, producentů, respondentů, studentů, dobrovolnických
nevládních a soukromých společností, korporací a sborů. Viz srovnávací analýzy kanabinoidů
Ústavu soudního lékařství FN OL na http://konopijelek.blogspot.com/
Dne 4. ledna 2015
jménem poškozených právnických a fyzických osob zastupovaných společností Cannabis
is The Cure, IČ: 266 70 232, Tylova 2/963, 779 00 Olomouc
Dušan Dvořák, MMCA, předseda správní rady
PS. Bude-li rozhodnutí NSZ zasíláno poštou, pošlete prosím kopii rozhodnutí
na místo trvalého bydliště předsedy správní rady
Dušan Dvořák, MMCA, Konopná apatyka královny koloběžky první, 798 55
Ospělov 6
Podání ORA 007/2016: MD